Megbízható, költséghatékony, egyszerű
A 2005. évi CLXIV. törvény módosításának értelmében minden online kasszát használó kereskedő köteles elektronikus fizetési lehetőséget kínálni 2021.01.01-től. Megoldásunknak köszönhetően POS terminál beszerzése nélkül, egyszerű okostelefon és mobilnet segítségével biztosíthatod a tranzakciók kifizetését vásárlóidnak. A SimpleBusiness megbízható, költséghatékony és egyszerű megoldás.

Gyors, online regisztráció
A kezdéshez nincs más dolgod, mint regisztrálni SimpleBusiness kereskedői adataidat. Ha még nem vagy a partnerünk, akkor pár perc alatt csatlakozhatsz.

Elektronikus fizetés terminál nélkül
Tedd elérhetővé az elektronikus fizetést (bankkártyás, illetve azonnali utalási tranzakciók) bankkártya-elfogadó (POS) terminál nélkül! Nincs másra szükséged, csak a mobilodra és mobilnetre.

Többféle fizetési opció
Négyféle fizetést tesz lehetővé: kétfajta linkes és kétfajta QR fizetési megoldást. A fizetési linket pillanatok alatt eljuttathatod a vásárlódnak, a QR-kódot pedig elég egyszerűen felmutatnod a leolvasáshoz.

Mindenki számára elérhető
Nem kötöttük forgalmi teljesítményhez a SimpleBusiness használatát, így kockázatmentesen próbálhatod ki megoldásunkat.
Miért ajánljuk a SimpleBusiness alkalmazást?
- Vállalkozóként biztosíthatod üzletedben az elektronikus kártyaelfogadást, egyszerűen, POS terminál nélkül.
- Amennyiben nem egy boltot üzemeltetsz, hanem egyéb szolgáltatást (például fodrászként dolgozol vagy utazási irodád van) nyújtasz ügyfeleidnek, megoldásunkkal könnyedén biztosíthatod a helyszíni, illetve online fizetési elfogadást.
- Akár jógaoktatóként is hasznos lehet, hiszen a helyszíni elektronikus fizetés mellett arra is lehetőséged lesz, hogy egyszerűen elküld a fizetési linket.
- Kasszarendszert üzemeltetsz? Keress fel minket egyedi megoldásaink kapcsán!
Fontos: ha webáruházadban szeretnél kártyaelfogadást biztosítani, akkor neked a SimplePay szolgáltatásunk lesz a megfelelő.
Átlátható, kedvező árazás *: |
|
Kedvezmény*: Visszavonásig érvényes! |
|
Tranzakciós díj *: |
|
*A fenti díjak és jutalékok nem tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Az elszámolással kapcsolatos további információkat a Vallálkozásoknak menüpont Milyen feltételek mellett vehető igénybe? részénél találhatsz.
**A 0.49%-os kedvezményes tranzakciós jutalék 2021. március 31-ig érvényes!
A SimpleBusiness app segítségével – fizikai POS terminál telepítése nélkül – az alábbi gyorsfizetési opciókat kínálhatod vásárlóidnak, melyeket a SimpleBusiness alkalmazással generálhatsz le és továbbíthatsz feléjük.
QR-kódos fizetés bankkártyával:
- A QR-kódot mutasd fel mobiloddal a vásárlódnak
- Aki a Simple app QR fizetés funkciójával beolvasva fizethet az alkalmazásban elmentett bankkártyájával
QR-kódos fizetés utalással:
- A QR-kódot mutasd fel mobiloddal a vásárlódnak
- Aki az OTP vagy Raiffeisen mobilbanki alkalmazásásával (később további bankok alkalmazásaival is elérhető lehet ez a funkció) olvashatja le, majd utalhatja át a vásárlás összegét
Linkes fizetés bankkártyával:
- A fizetési linket küldd el a felhasználó megadott elérhetőségére (e-mail cím, vagy bármilyen üzenetküldő alkalmazás segítségével)
- A vásárló a fizetési linkre kattintva a SimplePay felületén keresztül fizethet: bármely bank által kibocsátott bankkártya adatainak megadásával, vagy Simple fiókkal belépve, vagy a Simple alkalmazásba átirányítva
Linkes fizetés utalással:
- A fizetési linket küldd el a felhasználó elérhetőségére (e-mail cím, vagy bármilyen üzenetküldő alkalmazás segítségével)
- A vásárló a fizetési linkre kattintva a SimplePay felületén keresztül fizethet az átutalás opciót választva
A fizetési opciókkal kapcsolatos további információkért keresd fel GYIK menüpontunkat!
- A SimpleBusiness alkalmazás használata regisztrációhoz, és SimpleBusiness szerződéshez kötött
(ha még nem vagy a partnerünk, akkor pár perc alatt csatlakozhatsz) - Amennyiben már van szerződésed a SimpleBusiness termékünkre, két módon regisztrálhatsz az applikációban: QR-kód beolvasásával vagy az adatok (Titkosító kulcs, Kereskedői azonosító vagy más néven Merchant ID, Kereskedői e-mail cím) manuális rögzítésével
- A szerződéskötés során mindössze a szerződéshez szükséges pár információ megadására lesz szükség
- Az adatok kitöltését követően a szerződést automatikusan kiküldjük a megadott e-mail címre
- A szerződés átolvasás után egy kattintással véglegesíthető
- A szolgáltatás élesítéséről e-mailben tájékoztatunk
- A vásárlásaid a tárgynapot követő 2. munkanapon összesítve kerülnek elszámolásra az általad meghatározott bankszámlán.*
- A jóváírt összeget a forgalmi jutalékkal csökkentve utaljuk át, így utólagos elszámolásra nincs szükség
- Utalásos fizetés esetén mindössze 0,99 % kerül felszámításra
- A bankkártyás vásárlások során az összesített jutalék mértékét a 0,99 %-os kereskedői díj mellett a rendszerdíj, illetve bankközi jutalék határozza meg. Utóbbi két díjtétel kártyatípusonként eltérő, a pontos részleteket az alábbiakban találsz:
Kereskedői díj | Rendszerdíj | Bankközi jutalék* |
0,99% | Kártyaelfogadó pénzintézettől és bankkártya típustól függő mértékű tétel. A mindenkor hatályos mértékeket a kártyaelfogadó pénzintézetek hirdetményeik között teszik közzé. További részleteket az OTP Bank honlapján található „Hirdetmény a kártyaelfogadói díjakról” dokumentumában találsz. Utalásos tranzakciók esetében a 0,99 %-os kereskedői díjat további díjak nem terhelik. |
Kártyatársaságoktól és bankkártya típustól függő mértékű tétel. A mindenkor hatályos mértékeket a kártyatársaságok hirdetményeik között teszik közzé. A részleteket az alábbiakban éred el: Mastercard Visa |
A fenti díjak és jutalékok nem tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Utalásos tranzakciók esetében a 0,99 %-os kereskedői díjat további díjak nem terhelik.
Kártyás vásárlási tranzakciók esetében felszámított díj az alábbi módon alakul:
- Kereskedői díj (0,99 %): A kereskedői díj magában foglalja az ezt követő két kategóriába nem tartozó, de a tranzakciót terhelő egyéb banki költséget (pl. a tranzakció feldolgozás költségét, kockázati költséget stb.), valamint a bank hasznát. A kereskedői díj mértékét a Kártya Elfogadói Szerződés rögzíti. A fenti három díj együttesen alkotják azt az összeget, amit Ön jutalékként fizet a Banknak egy-egy tranzakció után!
- Rendszerdíj A kártyatársaságok által a Banknak felszámított, egy-egy kártya tranzakciót terhelő díj, amit a Bank tovább hárít az elfogadó partnerére. A rendszerdíjakra vonatkozó információt a Bank honlapján (www.otpbank.hu/kartyaelfogadas), a „Hirdetmény a kártyaelfogadói díjakról” c. Hirdetményben tesszük közzé 2016. május 6-át követően. A kártyatársaságok és a Bank is folyamatosan frissíti a díjakra vonatkozó adatokat, amennyiben azok változnak.
- Bankközi jutalék: A bankközi jutalék (vagy más néven interchange) egy tovább hárított költség, amit a nem a Bank által kibocsátott kártyák elfogadásakor az OTP Bank fizet a kártya kibocsátójának. Ennek mértéke kártyatársaságonként és kártyatípusonként is eltérő. A mindenkori aktuális mértékét a kártyatársaságok a honlapjaikon közlik, és itt megtekinthetők:
https://www.mastercard.us/en-us/about-mastercard/what-we-do/interchange.html https://www.visaeurope.com/about-us/interchange-fees/
A vásárlások túlnyomó részét hazai bank által kibocsájtott debit kártyákkal hajtják végre. Ezen kártyatípus esetében a bankközi jutalék mértéke 0,2 %.
A Bank által kibocsájtott kártyákkal végrehajtott tranzakciókat nem terheli bankközi jutalék. Miután Magyarországon az OTP Bank által kibocsátott kártyák kimagasló arányt képviselnek, így a többi elfogadóval szemben jelentős az előnyünk ezen a területen. Amennyiben minket választ, akár több mint 0,1 %-ot is megtakaríthat a teljes vásárlási portfólióra vetítve.
*A mimimum elszámolási összeg 5.000 Ft. Amennyiben az adott napi tranzakcióid jutalékkal csökkentett összege nem éri el ezt az összeget, úgy a következő napi vásárlásokkal együtt kerülnek elszámolásra.