Gyakran ismételt kérdések

Ismerd meg a SimpleBusiness bankkártya-elfogadási és azonnali átutalási megoldást!

Kereskedői felhasználói kézikönyv: ismerd meg az alkalmazás működését lépésről-lépésre.

Egy magyar fejlesztésű alkalmazás, amelyet az OTP Mobil Kft., a SimplePay online fizetési rendszer és a Simple applikáció fejlesztője és üzemeltetője jegyez. A SimpleBusiness a kártyaelfogadás és az azonnali fizetési rendszer (átutalás) előnyeit ötvözi egy applikáción belül, így segítve az olyan kereskedők és egyéb szolgáltatók munkáját, akik tevékenységük során szeretnék biztosítani az elektronikus fizetési lehetőséget.

 

Letöltése ingyenes, és szinte minden okostelefonra telepíthető. Az alkalmazás használatával gördülékenyen megoldható az elektronikus fizetés biztosítása.

Az SimpleBusiness öt fizetési megoldást nyújt egyetlen alkalmazásban. Az érintéses fizetés mellett QR-kódos és linkes opciók is elérhetőek. Az érintéses fizetés kizárólag Android környezetben érhető el (Android 9.0 és újabb), IOS készülékek esetében nem biztosított az érintéses fizetés kezelése.

Az érintéses fizetési funkció egyelőre nem támogatott az alábbi eszközökön: Xiaomi Redmi 8-9-10, Samsung X Cover Pro, Samsung S10

Minden kereskedőnek és szolgáltatónak, aki POS-terminál telepítése nélkül szeretne elektronikus fizetési lehetőséget biztosítani vásárlói részére.

A SimpleBusiness a Google Play-ben és az AppStore-ban is megtalálható, tehát valamennyi olyan Android és iPhone telefonra telepíthető, amelyen az alkalmazás által támogatott verziószámú operációs rendszer fut (Android: 5.0 és újabb, iOS: 12.0).

Az érintéses (SoftPOS) fizetéshez ezenfelül a OTP Mobil SoftPOS alkalmazás telepítése is szükséges, azonban ez az applikáció kizárólag Android környezetben érhető el (Android 9.0 és újabb), IOS készülékek esetében nem biztosított az érintéses fizetés kezelése.

A tranzakciók kezelésére a SimpleBusiness alkalmazásban kerül sor, így a telepítéseket követően minden funkció egy applikációból érhető el.

Mire van szükség ahhoz, hogy használni tudjam a SimpleBusiness alkalmazást?

A mindennapi használathoz az okostelefon mellett az alábbiakra lesz szükséged:

      • aktív internetkapcsolat
      • NFC engedélyezése (érintéses fizetéshez)
      • SimpleBusiness szerződéses viszony (amennyiben még nem vagy partnerünk, a csatlakozáshoz kattints ide)
      • SimpleBusiness kereskedői fiókregisztráció az alkalmazásban

A regisztrációhoz SimpleBusiness szerződéses jogviszony szükséges (amennyiben még nem vagy partnerünk, a csatlakozáshoz kattints ide). Ha már szerződött partner vagy, a regisztrációra két módon kerülhet sor az applikáció letöltését követően: QR-kód beolvasásával vagy az adatok (Titkosító kulcs, Kereskedői azonosító vagy más néven Merchant ID, Kereskedői e-mail cím) manuális rögzítésével.

További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz.

  • Érintéses fizetés (SoftPOS)
  • QR-kódos fizetés bankkártyával
  • QR-kódos fizetés utalással
  • Linkes fizetés bankkártyával
  • Linkes fizetés utalással

A SimpleBusiness díjazásáról a felek közötti egyedi szerződés rendelkezik. További információkat az alábbi linkre kattintva találsz. Amennyiben még nem vagy a partnerünk, a csatlakozáshoz kattints ide. A folyamat során kiküldött ajánlatban adunk tájékoztatást a felmerülő díjakról.

A tranzakciók nyomom követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén nyílik lehetőség. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.

 

 

Érintéses (SoftPOS) tranzakciók esetében: A tranzakció összegének visszatérítésére a Tranzakció-történet menüponton belül van lehetőség, ehhez meg kell keresni a visszatérítendő tranzakciót, majd rákattintani a választott vásárlásra, és a felugró ablakon a „Visszatérítés” gombra kell kattintani. Érintéses fizetés esetén kizárólag teljes összegű visszatérítés lehetséges.

Online (QR-kódos és linkes) tranzakciók esetében: Az alkalmazáson belül, a Tranzakció-történet menüpontban, az adott tranzakciót kiválasztva indítható a tranzakció összegének visszatérítése a vásárló felé. Ezenfelül a SimplePay admin felületén keresztül szintén biztosított a visszatérítés funkció kezelése. A visszatérített tranzakciók szürke ikonnal kerülnek megjelenítésre az alkalmazásban.

Az összeg megadása után a zöld funkciógombra kattintva elindul a tranzakció feldolgozása. A vásárló a bankkártyája vagy okoseszköze érintésével hagyhatja jóvá a tranzakciót.
Az alkalmazás a PIN kód kezelését is biztosítja, így a 15 000 Ft feletti összegek is gördülékenyen kiegyenlíthetőek az érintéses fizetési opcióval.

A vásárlók bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, illetve Visa kártyával kiegyenlíthetik a vásárlás ellenértékét.

A tranzakciók eredményéről azonnali visszajelzést biztosítunk e-mailben.

A tranzakciók nyomon követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén lehetőség nyílik. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.

 

 

A tranzakciót követően lehetőség van e-mailes bizonylat kiküldésére is a vásárlónak. Ezenfelül a számlavezető bankjuk által küldött sms-ben, számlakivonaton, illetve a mobilbanki alkalmazásukban is ellenőrizhetik a tranzakciót.

o   A tranzakciók eredményéről azonnali visszajelzést biztosítunk e-mailben, illetve a sikeres linkes tranzakciókról push értesítést is küldünk a kifizetéssel egy időben.

A tranzakciók nyomon követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén nyílik lehetőség. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.

 

A tranzakciók eredményéről azonnali visszajelzést biztosítunk e-mailben.

A tranzakciók nyomon követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén nyílik lehetőség. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.

 

 

A tranzakciók eredményéről azonnali visszajelzést biztosítunk az applikációban.

A tranzakciók nyomon követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén nyílik lehetőség. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.

 

A tranzakciók eredményéről azonnali visszajelzést biztosítunk e-mailben.

A tranzakciók nyomon követésére az applikáción belül a Tranzakció-történet menüpontban, illetve a SimplePay admin felületén nyílik lehetőség. További információkat a SimpleBusiness kézikönyv vonatkozó részében találsz a tranzakciók kezeléséről.